Психологічні будні
Практичні інструменти психосоціальної підтримки фахівців, які працюють із дітьми
«Завжди поруч»: підтримуємо педагогів – дбаємо про дітей
Профілактика негативних явищ в учнівському та студенському середовищі
Психологічна підтримка підлітків, які пережили травмівну подію
Від ресурсного мислення до емоційної компетентності
Психологічно безпечне освітнє середовище як умова відновлення після травми
Формування активної громадянської позиції учнів
Особливості психологічної підтримки дітей, які стикаються з втратою
Гейткіпінг як інструмент збереження ментального здоров’я
Атестація – крок до професійного зростання
Як уберегти українських підлітків від вербування та залучення до диверсійної діяльності.
Як конструктивно подолати професійну кризу обговорили фахівці психологічної служби області
Ефективне використання онлайн-ресурсів у роботі соціального педагога
Як допомогти дитині подолати власні страхи та стати сильнішою
Підведено підсумки обласного огляду-конкурсу на кращий кабінет соціального педагога закладу освіти
Психологічний супровід дітей із сімей військовослужбовців
Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війни: від теорії до практики
На Сумщині стартував ХІІІ обласний Психологічний Форум
Психологічна підтримка людей, які зазнали втрати
Діти потребують бути почутими й допомоги
Як допомогти дитині подолати власні страхи та стати сильнішою
До питання особистісної стійкості педагога
Зцілюючий клас – клас, у якому хочеться навчатися та працювати
Співпраця з педагогами – запорука ефективності психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу
Підвищуємо стресостійкість здобувачів освіти
Відбулося чергове засідання «Школи молодого спеціаліста психологічної служби»
Підбито підсумки ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Нові технології у новій школі»
Плекаємо резилієнтність – тримаємо стрій
До питання вивчення готовності дітей до навчання в умовах Нової української школи