Психологічні будні (2018 рік)
Стресостійкість дітей та її розвиток в умовах освітнього закладу
Заклад освіти – безпечне середовище для дітей
Психологічний портрет та професійна компетентність сучасного вчителя
VІІІ обласний зліт шкільних медіаторів
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти
Тренінг-курс «Дорослішай на здоров’я»
Психологічний супровід – вагома складова реалізації освітніх новацій
XVІ Обласний зліт учасників профілактичних програм
Соціалізація дітей із складних сімей
Таємниці пізнання себе та інших засобами психології
VІІ обласний Психологічний Форум
Адаптивна поведінка молоді як результат умілої педагогічної діяльності
Підвищуємо виховний потенціал сім’ї
До питання корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Безпечний освітній простір як реальність, а не утопія
Гра по-новому, навчання по-іншому
Визначаємо цілі – будуємо майбутнє
Психологічна готовність учасників освітнього процесу до роботи в умовах Нової української школи
На порозі безпечної школи або до ролі педагога у створенні безпечного освітнього простору
Формуємо безпечну поведінку молоді
Теорія та практика оцінки потреб дитини та її сім’ї
Шляхи корекції порушень поведінки