ПЛЕКАЄМО РЕЗИЛІЄНТНІСТЬ – ДОЛАЄМО ВИКЛИКИ ВІЙНИ
За інформацією центру здоров’я та розвитку «Коло сім’ї», 75%-85% дітей та молоді, осіб, які не мали бойового досвіду, пройдуть через виклики війни і не матимуть посттравматичного стресового досвіду. Важливою умовою цього є плекання резилієнтності через просвітництво, консультування, навчання.
Питання особливостей організації роботи спеціалістів психологічної служби щодо підвищення стійкості учасників освітнього процесу обговорили практичні психологи закладів дошкільної освіти під час вебінару, що пройшов 28.03.2025. У заході, проведеному навчально-методичним центром психологічної служби Комунальної установи Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, взяли участь 67 осіб.
Під час інтерактивної взаємодії, за модераторства Лариси КОНДРАТЕНКО, методиста центру, учасники визначилися з поняттям резилієнтність та її компонентами, створили портрет резилієнтної особистості, обговорили роль резилієнтності у подоланні деструкцій війни та збереженні ментального здоров’я учасників освітнього процесу.
Особливу увагу під час вебінару було приділено опрацюванню алгоритму розвитку критичного мислення як складової резилієнтності, технології комплексного розвитку особистісної резилієнтності та особистої моделі стійкості. Працюючи в групах, спеціалісти отримали досвід проведення експериментального поведінкового тренування щодо зміни непродуктивних думок на більш гнучкі, ресурсні, працювали у напрямку підвищення особистої стійкості.
По закінченню вебінару учасники відмітили його актуальність та практичну спрямованість, широкі можливості щодо використання отриманого інструментарію в практичній діяльності.