КОЛИ ТРИВОГА СТАЄ РОЗЛАДОМ. ОСОБЛИВОСТІ ДОПОМОГИ ТРИВОЖНІЙ ДИТИНІ В СИТУАЦІЇ ВІЙНИ

golovnaТривога – це природна реакція на небезпеку, але в умовах тривалої війни вона може перерости в патологічний стан – підвищену тривожність або тривожний розлад. Про те, як допомогти тривожній дитині в ситуації війни, говорили практичні психологи закладів дошкільної освіти під час вебінару, що відбувся 14 лютого 2025 року. Захід проведено  навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. До вебінару долучилися 116 спеціалістів.

За модераторства Лариси КОНДРАТЕНКО, методиста центру, практичні психологи обговорили питання природи тривоги та тривожності дітей дошкільного віку; їх ознак та причин виникнення; опрацювали алгоритм психологічної підтримки тривожної дитини; визначили мету та форми залучення до процесу супроводу батьків дитини та вихователів закладу дошкільної освіти.

Свій досвід роботи з теми «Можливості використання програми «Безпечний простір» у роботі з тривожними дітьми» презентувала Тетяна АВРАМЕЦЬ, практичний психолог Гришинського навчально-виховного комплексу: заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти Роменської міської ради. Про досвід організації психологічного супроводу тривожних дітей в межах проєкту «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» розповіла  Галина ГАЛИЦЬКА, практичний психолог Сумського санаторного дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 24 «Оленка» міста Суми.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO