Обмін досвідом – це завжди взаємозбагачення
Відповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 11 лютого 2025 року проведено онлайн-конференцію, під час якої презентовано авторські програми практичних психологів, соціальних педагогів – переможців обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Нові технології у новій школі».
Вітаючи учасників конференції, Ірина МАРУХИНА, завідувач центру, зауважила, що цьогорічні програми учасників конкурсу спрямовано на вирішення актуальних завдань діяльності спеціалістів психологічної служби, зумовлені потребами учасників освітнього процесу, зокрема через довготривалу війну: розвиток емоційного інтелекту дітей та педагогів, підвищення їх стресостійкості; сприяння адаптації школярів до навчання в умовах дистанційної освіти; розвиток навичок безпечної поведінки у віртуальному просторі, протидія кібербулінгу; сприяння життєвому самовизначенню старшокласників; підтримка дітей із родин вимушено переміщених осіб.
Власні програми з досвіду роботи учасникам презентували Віра ЗАПОРОЖЕЦЬ, практичний психолог Липоводолинського ліцею Липоводолинської селищної ради (розвивальна програма «Крокуючи до успіху»); Ганна ЯСЬКО, практичний психолог Конотопського центру дитячо-юнацької творчості Конотопської міської ради; Юлія ВОЛОШКОВА, практичний психолог Конотопського ліцею № 2 Конотопської міської ради (програма розвитку емоційної компетентності у молодших підлітків «Думками навиворіт»); Альона ДОЛГОЗВЯГА, практичний психолог Улянівського ліцею Миколаївської селищної ради Сумського району (розвивальна програма «Мій перший клас онлайн» для роботи з першокласниками на етапі адаптації до школи під час дистанційного навчання»); Олена ШКУТ, соціальний педагог Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 (розвивальна програма «Спілкуємося безпечно у віртуальному просторі»).
Онлайн-конференція викликала зацікавленість у присутніх, а програми, за словами учасників, надихнули до творчості, мотивували до їх впровадження.