ПІДВИЩУЄМО ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СІМ’Ї
Як підвищити виховний потенціал сім’ї в сучасних умовах? Яким має бути компетентний батько? Яким чином практичний психолог може сприяти формуванню соціальної та емоційної компетентності батьків? Відповідям на ці запитання було присвячено обласний науково-практичний семінар для практичних психологів закладів позашкільної освіти, який проведений навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 22 березня 2018 року.
У рамках семінару Л.О. Кондратенко, методист центру, актуалізувала поняття виховного потенціалу сім’ї, наголосила на його складових та причинах, що зумовлюють зниження батьківської компетентності в сучасних умовах.
Під час інтерактивної взаємодії учасники семінару визначилися з особливостями, уміннями та навичками, якими повинен володіти компетентний батько, завданнями та напрямками роботи практичного психолога щодо підвищення його виховної спроможності.
Пріоритетом роботи для практичних психологів стало практичне опрацювання сучасних технологій роботи з батьками. Старші викладачі кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Л.Л. Гильова та Н.А. Кулик ознайомили присутніх з методикою розвитку емоційного інтелекту батьків та ігровими технологіями оптимізації дитячо-батьківських стосунків.
І.В. Марухина, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, презентувала психологічну гру Гюнтера Хорна для роботи з родиною та технологію конструктивної зміни поведінки батьків.
Власний досвід роботи з питань організації та роботи батьківського клубу в умовах закладу позашкільної освіти презентував О.В. Власенко, практичний психолог Сумського центру науково-технічної творчості молоді.
Під час прикінцевої рефлексії учасники семінару відзначили актуальність питань, що обговорювалися, їх практичну значимість.