Шляхи корекції порушень поведінки
У професійній діяльності багатьом педагогам доводиться стикатися з дітьми, яких з-поміж інших вирізняє агресивність, недисциплінованість, нездатність планувати та контролювати поведінку, дії всупереч загальноприйнятим нормам та правилам.
Визначенню причин такої поведінки, вибору форм та методів роботи педагога щодо її корекції було присвячено чергову зустріч у рамках проекту «Психологія для педагогів», що відбулася 18 січня 2018 року.
Обговоренню питання поведінкових порушень у дітей передувала робота зі складання психологічних портретів «особливих» дітей. Працюючи в групах, педагоги, під керівництвом І.В. Марухиної, завідувача навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, визначали психологічні та поведінкові особливості агресивних, тривожних дітей та дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю.
Отримані «портрети» педагоги мали змогу проаналізувати під час лекції Я.О. Штагер, психолога Сумської обласної клінічної дитячої лікарні, спеціаліста з тілесно-орієнтованої терапії та гештальт-терапії. Присутні говорили про різновиди поведінкових порушень, причини та особливості їх проявів, знаходили відповіді на питання, що виникають у процесі взаємодії з дітьми.
Зустріч відбулася в рамках спільного проекту навчально-методичного центру психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та Сумської міської громадської організації «Асоціація психологічного здоров’я і профілактики самогубств».