АДАПТИВНА ПОВЕДІНКА МОЛОДІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УМІЛОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучасний світ вимагає високої активності та готовності особистості до постійних змін і зростання. Та чи завжди молода людина готова до успішної адаптації в соціумі?
Обговоренню цього питання було присвячено обласний теоретико-практичний семінар «Використання потенціалу педагогічного колективу закладу у формуванні адаптивної поведінки підлітка», проведений 12 квітня 2018 року навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну». У семінарі взяли участь практичні психологи закладів вищої та професійно-технічної освіти.
У рамках заходу методист центру А.Б. Растроста проаналізувала поняття «адаптивна поведінка», особливостях її формування в підлітковому віці і ролі кожного з учасників освітнього процесу в реалізації завдань формування адаптивної поведінки.
Л.О. Кондратенко, методист центру, ознайомила присутніх з алгоритмом роботи педагога щодо зміни неадаптивної поведінки підлітка з метою забезпечення і підтримки його благополуччя, фізичного і психічного здоров’я, задоволеності соціальними відносинами.
Презентацію інтерактивних методів роботи з учнівською та студентською молоддю, педагогами щодо розвитку адаптивної поведінки учасникам семінару представила Н.А. Кулик, старший викладач кафедри психології Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
Л.В. Біловол, практичний психолог державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну», представила досвід роботи щодо підвищення психологічної компетентності педагогів як умови формування адаптивної поведінки учнів.
Практичні психологи обговорили шляхи надання психолого-педагогічної допомоги підліткам щодо формування адаптивної поведінки.