Заклад освіти – безпечне середовище для дітей
У житті дітей та дорослих достатньо психотравмуючих ситуацій, які, незалежно від їх результатів, суттєво порушують базове почуття безпеки. Ідея закладу освіти як безпечного місця має в собі мету змінити традиції виховання і створити в закладі дійсно безпечне, комфортне для дітей середовище.
Питання реалізації всіх складових такого освітнього простору обговорено в рамках тренінгу «Формування стресостійкості у здобувачів освіти» для практичних психологів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації та професійної (професійно-технічної) освіти. Захід проходив 25 жовтня 2018 року на базі Машинобудівного коледжу Сумського державного університету під модеруванням методиста навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти А.Б.Растроста.
Мета тренінгу – підвищити психологічну компетентність практичних психологів з питань підготовки педагогів до конструктивної взаємодії з підлітками як умови створення безпечного і комфортного освітнього середовища закладу.
Учасники відпрацювали технологію підвищення психологічної компетентності педагогів з питань розвитку стесостійкості в підлітків, визначилися з віковими особливостями підліткових реакцій на психотравмуючу ситуацію.
Спеціалісти напрацювали низку технік педагогічного спілкування, що сприятимуть створенню безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методів роботи педагогів з підлітками, які зазнали впливу травмуючої події.