Останні новини
Цікаві та корисні активності учнів під час дистанційного навчання
В умовах стресу, спричиненого військовими діями, особливо важко дітям із їхньою ще не стабільною психікою. Тому, робота з учнями під час дистанційного навчання має бути спрямована на те, щоби підтримати їх психологічно; забезпечити душевний спокій; бути максимально захоплюючою, відволікаючою.
Дитячим фондом ООН (UNICEF Ukraine), громадською спілкою «Освіторія», за підтримки Міністерства освіти і науки України, було підготовлено цікаві та корисні для здоров’я активності, використання яких учителями під час дистанційного навчання, в укритті допоможе легше перенести дітям травмуючи події сьогодення.
ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ
ІІ етап ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
На виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 928 «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка» та відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 18.10.2022 № 1/12288-22 «Про проведення ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», у 2022-2023 навчальному році конкурс проводиться відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні».
ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІСТОРІЇ
13 листопада 2022 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії.
В інтелектуальних змагання з історії взяли участь учні з 23 територіальних громад.
Олімпіадні завдання з історії для учнів 8-11 класів були спрямовані, як на розуміння учнями визначальних історичних подій, явищ, процесів; так і на сформованість в учнів предметної (історичної) компетентності.
Структура комплекту завдань з історії для 8-11 класів охоплювала питання на виявлення розвиненості в учасників олімпіади уміння: визначати провідні тенденції історичного процесу; аналізувати текстові та візуальні джерела, складати план; обґрунтовувати власне ставлення, свою позицію щодо історичних подій, явищ; визначати роль особистості в історії; з написання есе.
Більше статей...
- ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
- Координаційна зустріч учасників проєкту «Сприяння освіті»
- ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ ДНПБ ІМ. В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
- ТЕМАТИЧНА ВІРТУАЛЬНА БІБЛІОГРАФІЧНА ВИСТАВКА СУМСЬКОГО ОІППО «Голодомор 1932-1933 років в Україні»
- 11 листопада – Всесвітній день оригамі