ДО ПИТАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СТІЙКОСТІ ПЕДАГОГА
Сучасні підходи до сприяння особистісній стійкості педагогічних працівників, які переживають стан емоційного та професійного вигорання, обговорили практичні психологи закладів позашкільної освіти під час онлайн-семінару
Захід проведено навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 7 березня 2024. У семінарі узяли участь 20 осіб.
Учасники зустрічі ознайомилися із принципами салютогенного підходу щодо сприяння особистісній стійкості педагогів, відпрацювали алгоритм психологічного консультування, спрямований на посттравматичне зростання, здобули навички використання «THRIVE-моделі сприяння зростанню» Стіва Джозефа та «Піраміди логічних рівнів» Роберта Ділтса під час психологічного супроводу педагогічних працівників з метою їх психологічної стабілізації, позитивного особистісного розвитку та професійної самореалізації.