uvaga

  КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ТА АНОНСИ ПОДІЙ:                                                                          Заходи з безпеки badaboom

Технічна підтримка дистанційного навчання: 

nushsoippo@gmail.com

Інформація щодо часу початку навчальних занять у КЗ СОІППО

 

28 травня 2024 року

VІІІ Усеукраїнська науково-практична інтернет-конференціїя  «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» (Інформаційний лист)

21 травня 2024 року

І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ДОСВІД, РОЗВИТОК, ПЕРСПЕКТИВИ, ТРАНСФОРМАЦІЯ» (Інформаційний лист)

РАДИМО! ДІЄМО!ПЕРЕМАГАЄМО!

ВЧИМОСЯ В УМОВАХ   ВОЄННОГО СТАНУ

ПСИХОЛОГІЧНА  ДОПОМОГА ПІД ЧАС ВІЙНИ

АБІТУРІЄНТАМ!

З 7.05-29.05 розпочинається реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ (звертатись до каб. 200)

Додаткове замовлення на курси ПК 2024 за кошти фізичних/юридичних осіб

Останні новини

ЄДИНИЙ ВСТУПНИЙ ІСПИТ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

0130 червня 2021 року було проведено єдиний вступний іспит з іноземної мови за технологією зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти.

Кількість пунктів проведення єдиного вступного іспиту, на базі яких учасники виконували екзаменаційні роботи (тести) – 7 ( м. Суми).

КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ»

1Реформування освітньої системи України в напрямку інтеграції в європейський освітній простір передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Різноманітність функцій таких технологій пояснюється варіативністю їх структури, складовими якої є, крім традиційних, новітні засоби освітнього процесу, зокрема інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології, а також дистанційні форми організації навчання, які набули особливої популярності в Україні, країнах Європейського Союзу та світі в цілому.

Проведений методологічний аналіз досліджуваної проблеми в контексті реалізації інноваційних технологій у сучасний освітній простір дозволив з’ясувати, що освітні технології характеризують загальну стратегію розвитку освіти в цілому та освітнього середовища зокрема. Основне призначення освітніх технологій – прогнозування розвитку освітніх систем, їх проєктування, планування та визначення факторів, які відповідають освітнім цілям. Саме ця ідея є ключовою та покладена в основу колективної монографії «Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі» за загальною редакцією Г. Л. Єфремової, кандидата педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ СТУДЕНТАМИ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ» 2021

10Кваліфікаційна науково-дослідна робота здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти має на меті продемонструвати уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні завдання, а також відображає хід та результати розробки обраної теми.

На базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 23-24 червня 2021 року відбувся захист магістерських робіт студентів заочної форми навчання за спеціальністю 053 Психологія освітньо-професійної програми Практична психологія.

НАВЧАЛЬНИЙ КОНТЕНТ З ХІМІЇ НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГАМ ТА УЧНЯМ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

0на головнуУ ході реалізації завдань обласного пілотного проєкту «Зручне навчання» (на виконання наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 02.12.2020 № 494-ОД   «Про проведення обласного пілотного проєкту «Зручне навчання») у напрямі навчання хімії Метейко А.В., методистом з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, спільно з Бабенко О.М., доцентом кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету Сумського ДПУ імені А.С. Макаренка, к.пед.н., у рамках співпраці розпочато проєкт з розробки навчального відеоконтенту хімічного експерименту. Наразі робота триває.

ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ВЕБІНАР «ДИТИНА З ТРУДНОЩАМИ У НАВЧАННІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»

 скрінТруднощі у навчанні є розладом одного або більше основних психологічних процесів, що можуть виявлятися у зниженні ефективності навчально-пізнавальної діяльності та соціальної адаптації.

Відповідно плану роботи науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 22 червня 2021 року відбувся обласний науково-практичний вебінар «Дитина з труднощами у навчанні в початковій школі».

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO