МОДЕЛЮВАННЯ ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ

golovnaМетодична відкритість – меседж майстер-класу зі змістового інтегрування, який було реалізовано Метейко А.В., методистом природничої освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 23.03.2023, під час презентації прагматичної складової навчального предмету хімії.

Зокрема, було проведено досліди:

  • «Таємні письмена», під час проведення якого проілюстровано, як під дією високої температури молоко починає окиснюватися (горіти) раніше ніж папір, у результаті чого, білки поступово чорніють і «таємне послання» проявляється; за допомогою дії природного індикатора, зробленого із синьої капусти, вдалося проявити «таємне послання» зашифроване соком лимона – письмена набули рожевого забарвлення;
  • «Добування вуглекислого газу», під час проведення якого було розглянуто будову молекули вуглекислого газу і за допомогою хімічних речовин, що використовуються на кухні (сода і оцет), було продемонстровано його утворення; у результаті з'явилася повітряна кулька, надута вуглекислим газом;
  • «Природній індикатор», використовуючи «узвар» синьої капусти, що є природнім індикатором, було продемонстровано, як за допомогою нього можна виявити кисле/лужне середовища, а саме: під дією соку лимона відбувається почервоніння розчину (кисле середовище), а кухонної соди – зеленіє (лужне середовище); кислотність та лужність середовищ була підтверджена дією універсального індикаторного папірця;
  • «Хроматографія харчових барвників», у результаті якого, на прикладі утворення забарвлення різних кольорів на паперовій серветці, було змодельовано, як відбувається капілярний рух рідин.

Долучилися до цікавих дослідів з хімії, адаптуючи їх на підгрунтя навчальних предметів, науково-педагогічні працівники інституту: Удовиченко І.В., проректор (моделювання змістового інтегрування: «географія» – «хімія»); Сердюк О.П., завідувач відділу (моделювання змістового інтегрування: «мистецтво» – «хімія»); Третьякова О.В., методист (моделювання змістового інтегрування: «історія» – «хімія»).

Окрім того, протягом майстер-класу, використовуючи набір для будови молекул, «експериментатори» будували кулестержневі моделі найпростіших газоподібних речовин, занотовуючи результати на дошці.

У підсумку, –  досягнуто мету майстер-класу: продемонструвати можливості змістового інтегрування навчальних предметів засобами прагматичної складової з хімії у закладах загальної середньої освіти.

Перспектива – теоретичне обгрунтування прагматичної складової засобами змістового інтегрування, у контексті НУШ.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO