Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Останні новини

Практикум педагогів - географів у гостинних колег

2 квітня на базі Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 відбулося засідання педагогічного практикуму слухачів очних курсів підвищення кваліфікації вчителів географії, біології, економіки, природознавства, рідного краю (куратор – Удовиченко Ірина Віталіївна)

Учасники занурилися в гостинну атмосферу колективу школи, який продемонстрував свої надбання – нові, естетично, інформаційно та матеріально-технічно оснащені предметні кабінети. Пріоритет цього навчального закладу – якісна освіта, створення позитивного навчально-виховного середовища для навчання та виховання 1700 учнів.

Упровадження хмарних технологій: міжнародний підхід та українські перспективи

Першого квітня на базі Шосткинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 відбувся обласний семінар – відеозустріч (з міжнародною участю) з елементами колаборативної роботи «Упровадження хмарних технологій: міжнародний підхід та українські перспективи».

Метою семінару було ознайомлення керівників методичних комісій і учителів інформатики з міжнародним досвідом упровадження хмарних технологій у навчально-виховний процес. Удосконалення навичок колаборативної роботи в хмарних сервісах.

Навчання найкращих «Учителів року – 2014»

Першого квітня у Сумському ОІППО відбулась нарада для переможців обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014». Це – зібрання п’ятірки кращих вчителів перед випробуваннями на всеукраїнському рівні. З побажаннями здоров’я та миру, позитивних оптимістичних налаштувань, повернення із гарними результатами до учасників семінару звернулась проректор з науково-педагогічної роботи Сумського ОІППО Ірина Віталіївна Удовиченко. Вона зазначила, що метою сьогоднішнього зібрання є методична підготовка конкурсантів до участі у Всеукраїнських педагогічних змаганнях, вирішення організаційних питань.

Сучасні технології, інноваційні проекти – для здоров’я учнів та вчителів

Мережа Шкіл, дружніх до дитини – це 22 загальноосвітніх навчальних заклади Сумської області – працюють з метою стати базовими у своїх районах та містах з впровадження стандартів якості превентивної освіти щодо формування в учнів навичок здорового способу життя та профілактики ВІЛ/СНІДу. Визначені вони наказом управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (від 05.12.12 №868-ОД) «Про впровадження в навчальних закладах заходів на реалізацію проектів Європейського Союзу та Глобального Фонду щодо виконання Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки».

День шостий: нагородження переможців

Сьогодні, 28 березня 2014 року, після п’ятиденних змагань, хвилювань та розумової напруги наші гості – юні фізики, учасники Всеукраїнського етапу учнівської олімпіади дізнаються імена найкращих.

Борис Кремінський, заступник голови оргкомітету, перед початком урочистої церемонії нагородження поділився своїми вражаннями про те, що відбулося: «В інтелектуальній атмосфері спілкування завершилася олімпіада. Завдання були складними, журі не сподівалося, що учні на такому рівні покажуть свої знання».

День п’ятий: турботи організаторів, зустрічі з ровесниками

27 березня 2014 року для наших учасників - день апеляцій. Члени апеляційної комісії виважено ставляться до кожної заяви учнів, бо їх завдання - визначення об’єктивності оцінювання робіт учасників під час олімпіади з фізики.

День четвертий: сила знань

26 березня 2014 року учні України, які найкраще знають фізику, виконали завдання останнього випробування – експериментального туру. П’ять годин кропіткої праці з устаткуванням та матеріалами, виконання дослідів кожним окремо – це цікаво, і складно водночас.
Деяким учасникам найбільше сподобався саме цей тур, хоча іншим – все ж демонстраційний. Але вийшовши на вулицю, під яскраві промені весняного сонця, всі погодилися з тим, що сам формат проведення олімпіади– досить цікавий не тільки для інтелектуального розвитку,  але й у комунікативному сенсі – незамінний. За яких ще умов юні фізики змогли б поспілкуватись із світилами фізичної науки України – членами журі? Де б змогли подискутувати на фізичну тематику зі своїми прямими конкурентами – учасниками з усіх регіонів?

Щоденник олімпіади. День третій: демонстраційний тур

Наближається екватор олімпіадних змагань. У вівторок, 25 березня 2014 року учасники Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики не лише змагалися, але й аналізували, разом із членами журі виконання завдань теоретичного туру. Змагання із демонстраціями були вражаючими не лише для учнів, але й для усіх присутніх в актовій залі державного навчального закладу «Сумський хіміко-технологічний центр професійно-технічної освіти». Діти після закінчення демонстраційного туру зізнались, це либонь один із найцікавіших епізодів усієї олімпіади. Хоча і відповіді мали бути конкретними, короткими, з декількох речень і, відповідно, по-суті. Після кожного досліду учасники мали лише одну-дві хвилини на запис свого варіанту відповіді які тут же здавали на перевірку членам журі. А після швидкої перевірки зі сцени лунала правильна відповідь.

Щоденник олімпіади

У понеділок, 24 березня 2013 року о 5 годині ранку члени журі розпочали напружену роботу, щоб учасники олімпіади мали змогу отримати максимально якісні завдання. У перерві, вдалося поспілкуватися з Євгеном Соколовим, деканом Запорізького національного технічного університету, доцентом, кандидатом фізико-математичних наук та одним із авторів олімпіадних задач. Наш співрозмовник відмітив, що для учнів будуть запропоновані цікаві задачі про космічні кораблі, по електродинаміці, про пригоди казкових героїв, які потребують, в першу чергу, кмітливості. Враження від перебування – тільки позитивні. «Про Суми я багато читав, це історичне місто, сподіваюся, що буде час на цьому тижні ще глибше поринути у світ сучасності. Далеко за межами області відомий ваш Інститут прикладної фізики Національної академії наук України». Умовами проживання Євген Соколов задоволений та оцінює їх на відмінно.

СУМЩИНА ВІТАЄ ЮНИХ ФІЗИКІВ ІЗ УСІЄЇ УКРАЇНИ!

23 березня 2013 року урочисто розпочався ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики для учнів 8-11 класів навчальних закладів України. До м.Суми  приїхало 146 учнів,  28 керівників команд, 48 членів журі та 14 членів оргкомітету зустріли організатори.

За словами Бориса Кремінського, старшого наукового співробітника Інституту інноваційних технологій і змісту освіти,  «це  51 олімпіада з фізики, минулого разу фізиків Суми зустрічали 2004 року. Кожного року виникають якісь складнощі, але процес іде організовано, за планом, і цьогоріч  учасники та члени журі мають лише позитивні налаштування на плідну роботу».

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new