Особливості організації сучасного виховного процесу в новій українській школі
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2022 рік, 20 травня відбувся методичний онлайн-порадник «Особливості організації виховного процесу в новій українській школі» для заступників директорів з навчально-виховної роботи, класних керівників, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти області.
Іващенко І.І., методист з виховної роботи навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, наголосила на тому, що головним пріоритетом в організації і проведення виховної роботи в закладах загальної середньої освіти, з урахуванням умов воєнного стану в Україні, є створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти, охорона безпеки кожної дитини, її психологічний супровід.
Під час методичного онлайн-порадника висвітлено питання щодо:
- особливостей створення виховного середовища в новій українській школі, налагодження відносин партнерства між усіма учасниками виховного процесу в умовах воєнного стану;
- ознак національного характеру виховного процесу в сучасній школі в умовах воєнного стану;
- безпечного середовища як виклику сьогодення у вихованні учнів в умовах воєнного стану;
- педагогічного керівництва формуванням і розвитком дитячого колективу; особливостей підготовки й проведення виховної години в новій українській школі, використання технологій сучасного виховного процесу в умовах воєнного стану;
- проведення педагогічної діагностики як основи подальшого розвитку виховної системи в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.
Після завершення заходу учасникам методичного порадника надано методичні рекомендації щодо організації виховного процесу в закладах загальної середньої освіти з урахуванням умов воєнного стану в Україні та положень нормативних документів у сфері освіти.