ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Останні новини

«Захист персональних даних та безпека роботи в мережі Інтернет»

den internetuВідповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.02.2011 №1/9-59 «Щодо проведення Дня безпечного Інтернету» за ініціативою Європейської комісії в Україні проходитиме День безпечного Інтернету. Щорічно 8 лютого проводяться заходи , які покликані привернути увагу суспільства до загроз, що несе невміння правильно користуватися мережею Інтернет.

Українська ідентичність: проблеми й виклики

20141021 115733 resultМи, українці, – живий вогник

у сім’ї європейських народів,

діяльні співробітники

європейської цивілізаційної

праці (І. Франко).

Михайло Грушевський, 96 років тому, шукаючи відповідь на питання про українську ідентичність, у брошурі «Хто такі українці і чого вони хочуть» звертав увагу на такі чинники національної самоідентифікації як воля і свідомість, тобто діяльний вибір людини на користь належності/неналежності до українства.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День тринадцятий – останній.

13 resultНе зважаючи на те, що 23 жовтня – останній день занять у таборі «Ровесник», навчання було активним й плідним.

Свєтлова Т.В. з учнями розв’язували нерівності методом інтервалів та цікаві задачі для різних вікових категорій.

Третьякова О.В. з учнями розглядала питання України в планах Наполеона, охарактеризовували російсько-французьку війну. Говорили також про створення Кирило-Мефодіївського товариства та місце Т.Г. Шевченка в українському національному відродженні.

Юні інформатики з Іваненко Н.Е. спілкувались на тему інформаційної безпеки та інформації, що ми отримуємо з мережі Інтернет.

Попов В.Д. для учнів, що люблять географічні карти, запропонував розглянути перспективи розвитку економіки України в сучасних умовах та питання глобалізації світу.

Заняття в таборі вцілому вирізнялися нестандартністю їх проведення, були цікавими та різноплановими. Завдяки спільним зусиллям викладачів-працівників Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та учнів.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День дванадцятий.

12 resultПередостанній день занять у таборі «Ровесник» містив наступні заняття. Свєтлова Т.В. із поціновувачами математики розв’язувала задачі – логічні, комбіновані, а також за допомогою «Дерева можливих варіантів».

Луценко С.М. та Ніколаєнко С.П. провели історичний інтелектуальний турнір, у якому працювали експерти та різні вікові команди: «Патріот», «Єдина країна», «Дівчата». Розв’язували цікаві історичні задачі, складали історичні пазли, демонструючи уміння нестандартно мислити й використовувати власний досвід і фантазію.

Голубенко Т.С. з юними біологами провела комплексне заняття з учнями 9-11 класів з анатомії та фізіології людини, де обговорювали будову дихальної системи людини й гігієну дихання (під час перегляду презентації). Відповідали на запитання з теми.

Знавці української мови з Шерстюк Л.М. розглядали особливості складання тестування ЗНО, структуру та побудову тестових завдань, розв’язували завдання з мови та літератури.

«Рідна Сумщина» - крок до перемоги

головна resultСьогодні, 22 жовтня, юні знавці історичних подій, видатних земляків, пам’яток архітектури та природничо-заповідного фонду Сумщини зібрались у Сумському ОІППО щоб показати рівень своїх знань та визначити найкращого – переможця обласного освітнього проекту «Рідна Сумщина». Третій тур проекту (для переможців другого туру) в другій та третій вікових категоріях проходив у формі комп’ютерного тестування, що дало змогу одразу визначити переможців.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День одинадцятий.

11 result21 жовтня, у вівторок, заняття розпочались з математики. Свєтлова Т.В., об’єднавши учнів 8-11 класів, проводила універсальні заняття у вигляді математичної вікторини, обравши такі теми, що є цікавими і зрозумілими для дітей різних вікових категорій.

Метейко А.В. націлено займалась з учнями 11-х класів підготовкою до ЗНО, а саме – розв’язували задачі, писали рівняння реакцій, які ілюструють хімічні властивості окремих класів сполук.

Іваненко Н.Е. з учнями «інформатиками» вивчали програму Scratch, створювали власні проекти з побудовою алгоритмів дій.

Ситник А.Д. складала з учнями англійською діалоги на тему «Мої осінні канікули», повторювали теперішній, минулий, майбутній час та переглядали мультиплікаційні фільми англійською мовою, здійснювали творчий переклад.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День десятий.

DSC02584 resultДекаду провчились учні області в таборі «Ровесник» і не зважаючи на те, що інші вже відпочивають на канікулах, зміна продовжує займатись. Десятий день навчання розпочався з фізики та математики. Н.М. Сукачова продовжила розв’язувати з 8-ми класами раціональні рівняння, а з 9-ми –властивості функцій. В.М. Карпуша розповідала про особливості струму в рідинах, пояснювала закони Ньютона.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День дев’ятий.

 9Тепла п’ятниця, 17 жовтня, у таборі «Ровесник» удалася плідною на знання та емоції. Учасниками лінгвістичної вікторини були учні 8-х класів, із Л.М. Шерстюк вони за короткий період занять встигли: поглибити знання з історії письма, фонетики, орфоепії, лексикології, фразеології, морфології, словотвору, синтаксису й пунктуації. Дев’ятикласники проводили лінгвістичні спостереження, розширювали свої світоглядні обрії.

Кредитно-модульна система організації навчального процесу

 resultЗ 2011 року в Сумському ОІППО підвищення кваліфікації вчителів історії і суспільствознавства здійснюється за кредитно-модульною формою навчання. Кредитно-модульна система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). Метою кредитно-модульною форми навчання є забезпечення безперервної післядипломної освіти, максимальна індивідуалізація підвищення професійного рівня педагогічних працівників на основі впровадження сучасних технологій навчання.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545