Центр інклюзивної освіти
НАВЧАННЯ БЕЗ ПЕРЕШКОД: ЯК ЗРОБИТИ УКРАЇНСЬКІ ШКОЛИ ІНКЛЮЗИВНИМИ
Під такою назвою у Києві 22-23 листопада 2019 року відбувся міжнародний форум для представників департаментів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, директорів шкіл, батьків дітей з особливими освітніми потребами, вчителів, асистентів вчителів.
Головною темою форуму стала проблема розвитку інклюзивної освіти в Україні на трьох рівнях – загальнонаціональному, місцевому та шкільному.
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: НА СУМЩИНІ ВІДБУЛИСЬ МЕТОДИЧНІ НАРАДИ
У вересні-жовтні 2019 року для заступників директорів з навчальної (навчально-виховної) роботи та практичних психологів закладів загальної середньої освіти, де організовано інклюзивне навчання, спеціалістами обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти та навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено методичні наради з питань надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Учасниками зазначених зустрічей також стали директори інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалісти органів управління освітою, які відповідають за організацію інклюзивного освітнього середовища, соціальні педагоги та асистенти вчителя закладів загальної середньої освіти. Усього у нарадах прийняли участь 330 педагогічних працівників, спеціалістів освіти Сумщини.