СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПРОДОВЖЕННЯ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ОСОБАМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
В умовах воєнного стану значна кількість осіб з особливим освітніми потребами була тимчасового переміщена до інших регіонів України. Зважаючи на це виникли нові умови організації освітнього процесу для осіб, які навчаються в інклюзивних групах і класах, - на цьому наголосив начальник відділу інклюзивної, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Віталій БІЛАШ під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 18 травня 2022 року.
Про зміни, що вносяться до Положення про інклюзивно-ресурсний центр та про організацію інклюзивного навчання з урахуванням рівнів підтримки, говорила Юлія ДІДОРЕНКО, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти наголосивши, що запровадження рівнів підтримки змінює підхід до формування інклюзивних класів та фінансування освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
Методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Алевтина БЕСПАЛЬЧИК звернула увагу на питаннях змін до порядків організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної, загальної середньої освіти та організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.
У кінці онлайн-наради учасники обговорили проблемні питання діяльності інклюзивно-ресурсних центрів області.