ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ТА НАДАННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОТРЕБАМИ В ПЕРІОД ВОЄННОГО ЧАСУ
Агресія російської федерації проти України зумовила нові виклики в організації інклюзивного навчання, оскільки під час війни діти та особи з особливими освітніми потребами є однією з найуразливіших та беззахисних категорій цивільного населення, - на цьому наголосив начальник відділу інклюзивної, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Віталій БІЛАШ під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 14 квітня 2022 року.
На важливості психологічної підтримки та наданні корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами наголосила завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО. Вона зазначила, що в умовах військової агресії фахівці інклюзивно-ресурсних центрів повинні надавати консультативну допомогу батькам та педагогам щодо психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами та проводити заняття, спрямовані на запобігання розвитку посттравматичного розладу, психологічної та соціальної дезадаптації у дітей. Також звернула увагу на питаннях роботи онлайн-кабінетів, що забезпечують можливість використання сучасних методик оцінки розвитку дітей та організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, які перебувають в дитячих будинках-інтернатах системи Міністерства соціальної політики України.
Окрему увагу було приділено вирішенню проблемних питань, які виникають під час організації інклюзивного навчання.