Центр інклюзивної освіти

РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: РОЛЬ ТА ЗАВДАННЯ РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ТА ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

2Під такою назвою в режимі онлайн 4 березня 2025 року відбувся науково-практичний семінар у рамках співпраці Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти із Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти та комунальним закладом Львівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти. Метою заходу було обговорення сучасних підходів до розвитку інклюзивної освіти, ролі ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів в організації супроводу осіб з особливими освітніми потребами, обмін досвідом між науковцями та практиками в галузі інклюзивної освіти.

ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ

golovnaВнесення та реалізація змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр створить умови для підвищення якості роботи ІРЦ, поліпшить надання послуг особам з особливими освітніми потребами, їх родинам та педагогам, які працюють з дітьми цієї категорії, – на цьому наголосила під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 28 січня 2025 року завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО.

ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ

golovnaВ умовах воєнного стану забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами залишається одним із пріоритетних напрямів освітньої політики держави, – на цьому наголосила під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 19 грудня 2024 року директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія ГРОБОВА.

«РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА ОСВІТУ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ»

golovnaПитанню розвитку інклюзивної освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти було присвячено обласний онлайн-семінар Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області, у якому взяла участь  завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юлія ДІДОРЕНКО. Увагу учасників семінару було зосереджено на заходах та завданнях, визначених Планом заходів Сумської області на 2024 – 2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання в Україні на період до 2029 року, організації роботи з батьками щодо підвищення мотивації до здобуття професійної (професійно-технічної) освіти особами з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах, нормативно-правових актах у сфері інклюзивного навчання.

ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

01Керівники інклюзивно-ресурсних центрів мають здійснювати відповідні кроки, направлені на забезпечення безпечного функціонування установ, організації корекційно-розвиткової роботи, захисту прав здобувачів освіти та працівників, – на цьому наголосив начальник відділу інклюзивної, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Віталій БІЛАШ під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 29 серпня 2024 року.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO