Останні новини

ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІМІЇ

golovna18 грудня 2022 року в Сумській області відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, у якому взяли участь учні 7-11 класів із 16 територіальних громад.

Запропоновані учасникам завдання містили задачі на моделювання молекул органічних й неорганічних речовин та хімічних процесів, що відбуваються в розчинах. До комплекту завдань увійшли й розрахункові та аналітичні задачі компетентнісного змісту, виконання яких сприяло перевірці розуміння учасниками механізмів проходження хімічних реакцій, аналізу лабораторних методів одержання речовин.

ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З МАТЕМАТИКИ

golovna17 грудня 2022 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, у якому взяли участь учні 6-11 класів із 22 територіальних громад.

Комплект олімпіадних завдань складався із задач підвищеної складності, безпосередньо пов’язаних зі змістом шкільної програми різних розділів курсу математики та нестандартних задач різного рівня складності, як-то: задачі комбінаторно-логічного змісту (допоміжні «розфарбування», математичні ігри); теоретико-числові задачі; задачі на доведення нерівностей, функціональних співвідношень; задачі на властивості цілої та дробової частини числа; різнопланові геометричні задачі.

ЗАВЕРШЕНО ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД 2022 р.

golovnaПопри дію правового режиму воєнного стану та напружену безпекову ситуацію в країні, й Сумській області зокрема, у період з 05.11.2022 до 18.12.2022 проведено ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад, відповідно до вимог Положення «Про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 № 1099).

Мобільні застосунки з доповненою реальністю

golovna2В умовах воєнного стану, із метою оптимізації освітнього процесу вчителям закладів загальної середньої освіти доцільно використовувати сучасні технології доповненої реальності для організації дистанційного та змішаного навчання, дослідницької діяльності учнів.

Технології доповненої реальності дозволяють проєктувати цифрову інформацію (зображення, відео, текст, графіку) поза екранами пристроїв і об’єднувати віртуальні об’єкти з реальним середовищем.

ПРОФІЛАКТИКА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ СЕРЕД ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

golovnaУ сучасних умовах питання превентивного виховання учнівської та студентської молоді набуває особливої актуальності. Важливою умовою його ефективності є об’єднання зусиль усіх, причетних до становлення та формування особистості молодої людини.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO