Останні новини
ПЕДАГОГІКА ГРИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
В умовах реформування та модернізації системи освіти значна увага приділяється особистості педагога, його відповідності запитам суспільства, вмінню швидко адаптуватися до мінливих умов, здатності до самоосвіти та освіти протягом всього життя, вмінню набувати необхідних компетентностей, відповідно до викликів сьогодення. Так, в науковий обіг входить поняття «особистісно-професійна компетентність педагога» як сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь, методичної майстерності, гармонійна інтеграція яких у педагогічній діяльності дає оптимальний результат. Проте, науковців все частіше хвилюють питання складових даного виду компетентності, проблеми її становлення, формування й розвитку, а також управління цим розвитком в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Настановна нарада «Конкурс «Учитель року –2022»: організаційні аспекти»
Компетентнісно орієнтований урок географії та економіки
Більше статей...
- Упровадження інноваційних освітніх технологій як складова передового педагогічного досвіду
- Кліматична та екологічна освіта для учнів початкових класів
- ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад 2021-2022 н.р.
- ПЕДАГОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ
- На часі: підготовка до ЗНО-2022