Останні новини

ДІТИ В ІНТЕРНЕТІ: ЯК НАВЧИТИ БЕЗПЕЦІ У ВІРТУАЛЬНОМУ СВІТІ

golovnaІнформаційно-комунікаційні технології є важливим інструментом у житті дітей під час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації. Водночас безконтрольне та безвідповідальне їх використання містить ризики для здоров’я, розвитку та благополуччя дітей, зокрема залучення їх до небезпечних груп, ігор, челенджів.

Особливості корекційно-розвиткової роботи зі здобувачами освіти обговорили практичні психологи Сумщини

golovnaКорекційно-розвиткова робота є одним із основних напрямків діяльності практичного психолога з дітьми та підлітками. У той же час саме організація та змістовне наповнення цієї роботи викликає багато питань у спеціаліста. Обговоренню цих питань і було присвячено чергову зустріч у «Школі молодого спеціаліста психологічної служби»

ДРУГИЙ ДЕНЬ ВІДБІРКОВОГО ЕТАПУ ПЕРШОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2024»

golovna13 грудня 2023 року – другий день випробувань відбіркового етапу першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», під час яких учасники у кожній із чотирьох номінацій мали можливість продемонструвати свої практичні уміння у різних видах професійної діяльності. Зокрема:

EVENTBOOK АБО СТАРТ ПЕРШОГО ТУРУ (ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП) ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ- 2024» У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

golovnaОптимістичні настанови отримали учасники тематичних заходів, із нагоди старту першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», від Гробової В.П., директора Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, доктора юридичних наук, професора, яка наголосила на важливості участі педагогів у зазначеному конкурсі фахової майстерності та спільній відповідальності 99 учасників і 20 членів журі за відкрите, об'єктивне, професійне самопозиціювання під час усіх випробувань у рамках програми та відповідно до умов конкурсу професійної майстерності педагогів.

ІІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З МАТЕМАТИКИ

Screenshot 210 грудня 2023 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, у якому взяли участь учні 6-11 класів із 42 територіальних громад. В інтелектуальних змаганнях з математики не брали участь учні з 9 територіальних громад.

Олімпіадні завдання з математики були спрямовані, як на розуміння учнями реалізації алгоритму їх розв’язку спеціальними методами та прийомами, так і на сформованість в учнів математичної компетентності.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO