Останні новини

ІІІ етап олімпіади з правознавства

на головнуУ III етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства, яка відбулась 27-28 лютого 2015 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти взяли участь учні  10-х (за 11 клас) та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів області, що стали переможцями  II етапу олімпіад і включені до складу команди району (міста).

Реалізуємо завдання Базового компоненту дошкільної освіти

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2015 рік, 25 лютого цього року в актовій залі СОІППО відбувся обласний науково-практичний семінар «Науково-методичний супровід Базового компоненту дошкільної освіти в дошкільних навчальних закладах».

Інтерактивне навчання слухачів: від запитів до поширення досвіду

11017509У відповідь на зростаючі запити педагогів області щодо інтерактивного навчання в процесі підвищення кваліфікації, науково-педагогічні працівники кафедр КЗ Сумський ОІППО постійно дбають про створення на заняттях умов активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Це співнавчання, взаємонавчання, де слухач курсів і викладач (тренер) є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, постійно рефлексують із приводу того, що вони знають, уміють і здійснюють. Одне з таких занять - спецкурс на тему «Атестаційна експертиза загальноосвітніх навчальних закладів» - провели у відкритому форматі 25 лютого 2015 року старший викладач кафедри державного управління та педагогічного менеджменту Перлик В.В., викладач та методист інституту з кадрових питань Сукачова Н.М. згідно освітньої програми підвищення кваліфікації директорів загальноосвітніх навчальних закладів та розкладу навчальних занять.

Майстер-клас з трудового навчання - яскравий приклад набуття інноваційного досвіду

на головну resultПроблема розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання є досить актуальною проблемою в період необхідності відновлення економіки нашої держави, відродження національної культури та самосвідомості народу. В основі творчості лежить, як правило, трудова діяльність людини. Праця – єдиний спосіб перетворення людини у творчу особистість. Працею ми не тільки навчаємо, а й виховуємо. І тому мета уроків трудового навчання – не лише навчання, а й виховання діяльнісної, творчо обдарованої особистості, яка буде робити не лише добрі справи, а й знаходити в них радість.

Сприятливий соціально-психологічний клімат навчального закладу

20150225 125009 resultПершочерговим завданням сучасної професійної освіти є виховання конкурентоспроможних спеціалістів, свідомих громадян, які повинні стати носіями національної та людської гідності, патріотизму, порядності, творцями матеріальних та духовних цінностей. Це можливо лише за умови наявності в навчальному закладі сприятливого соціально-психологічного клімату. Діяльність щодо його формування та вдосконалення є пріоритетним завданням розгортання потенціалу як окремої особистості, так суспільства в цілому. Як створити в навчальному закладі комфортні умови праці та навчання, сприяти формуванню довіри, взаємної підтримки, щирості та поваги між учасниками навчально-виховного процесу? Ці та інші питання стали предметом обговорення наобласному методичному об’єднанні соціальних педагогів професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації «Формування сприятливого психологічного клімату в учнівських та педагогічних колективах», що відбулося 25 лютого 2015 року на базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ».

Всеукраїнська нарада методистів української мови та літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти: особливості навчання крізь призму сучасних підходів

12325 лютого 2015 року в Міністерстві освіти і науки України відбулася Всеукраїнська нарада методистів української мови й літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Від Сумського ОІППО на нараді була присутня Шерстюк Л.М., методист української та літератури.

Інтерактивне навчання слухачів: досвід використання

головна resultУ рамках внутрішнього освітнього аудиту з метою вивчення та поширення досвіду найдосвідченіших викладачів кафедр з організації інтерактивного навчання зі слухачами курсів підвищення кваліфікації 25 лютого 2015 року було проведено у відкритому форматі ділову гру. Інтерактивне заняття проводили досвідчені викладачі Цимерман І.Л. (старший викладач кафедри теорії та методики виховання) та Кожем’якіна І.В. (старший викладач кафедри педагогіки та інноваційних технологій). Зазначимо, що заняття було проведено згідно освітньої програми підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів та розкладу навчальних занять.

Відповідальність – критерій зрілості особистості

главна resultСучасне соціальне напруження у суспільстві ускладнює процес адаптації учнів підліткового віку до нових умов, їх орієнтацію в нестандартних суспільних вимогах, провокує дезорієнтацію у поведінці. Це загострює проблему формування у підростаючої особистості ціннісного ставлення до себе, до інших, до суспільства та визначає нагальну потребу у формуванні відповідальності в учнів старшого підліткового віку, які вже прагнуть до самоствердження в різних сферах життя як дорослі, але за своїм статусом, психофізичними можливостями та соціальним досвідом залишаються дітьми.

Тренінг «Взаємодія з дітьми, що пережили травматичні події»

головна resultСоціально-політична ситуація в країні не може залишати байдужими працівників нашого інституту і вони щодня демонструють готовність до нових викликів та вирішення нових нестандартних завдань. Серед актуальних завдань, усвідомлених викладачами кафедри психології, у співпраці з Психологічною Кризовою Службою – оволодіння методиками взаємодії з дітьми, що пережили травматичні події та посильна участь у їх поширенні серед педагогів області й соціальних працівників.

Обговорення закону про вищу освіту триває

головнаВ Університеті менеджменту освіти 12 лютого 2015 р. відбулося планове розширене засідання науково-методичної ради під головуванням першого проректора – проректора з наукової та науково-методичної роботи, доктора педагогічних наук, професора Євгенії Родіонівни Чернишової за участю 21 члена ради. Від Сумського ОІППО у засіданні ради взяв участь Жук Михайло Васильович, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін, кандидат філософських наук, доцент.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new