Останні новини
УЧАСТЬ У РОБОТІ І ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГА В КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ»
19 квітня 2023 року на базі комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбулась І Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Професійний розвиток педагога в контексті викликів сьогодення». Організатором конференції виступила кафедра дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів. Модератором конференції виступила завідувач кафедри дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів, доктор педагогічних наук, професор Т. К. Андрющенко.
МОТИВАЦІЯ УСПІХУ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ
По відношенню до діяльності в людини існує два протилежних мотиви: мотив досягнення успіху та мотив уникнення невдачі. Мотив досягнення успіху – це прагнення людини досягати значних результатів, успіхів і майстерності в діяльності. Люди, у яких домінує мотивація досягнення успіху, мають низький рівень тривожності, вони шукають власні можливості в подоланні перешкод, упевнені в успішному результаті, готові брати на себе відповідальність, рішучі в ситуаціях невизначеності.
МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2023 рік, 19 квітня на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний методичний порадник з теми «Реалізація діяльнісного підходу до навчання учнів «Технології» у контексті вимог Концепції «Нова українська школа» для вчителів технологічної освітньої галузі.
УЧАСТЬ У ІІІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «НАУКА І МОЛОДЬ – 2023: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН»
14 квітня 2023 відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «НАУКА І МОЛОДЬ – 2023: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН».
Безпосереднім організатором та модератором конференції виступила кафедра педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ННІМП ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.