Діти з інтелектуальними труднощами у сучасному освітньому просторі є однією з найбільш складних та поширених категорій для включення в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Це обумовлено тим, що порушення інтелекту супроводжуються порушеннями психіки, мовлення, комунікації, поведінки, сенсомоторного функціонування і, як наслідок, мають місце труднощі в орієнтації у навколишньому середовищі, соціальній адаптації та соціалізації.
Відповідно плану роботи науково-дослідної лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 27 червня 2023 року відбувся обласний науково-практичний вебінар «Дитина з інтелектуальними труднощами в закладі загальної середньої освіти».