ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Один із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Важливу роль у цьому процесі відіграє рівень готовності всіх суб’єктів освітнього процесу (учнів, учителів, батьків) до конструктивної співпраці та ефективної взаємодії.
Відповідно до актуального питання та наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації «Про організацію семінарів-практикумів» від 19.10.2017 року № 597-ОД, реалізації Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу», 1–2 березня 2018 року була проведена Всеукраїнська науково-практична конференція на тему «Партнерство в освіті: виклики та перспективи».