Модернізація структури та змісту початкової освіти на засадах компетентнісного та комунікативного підходів
Реалізація нового Державного стандарту початкової загальної освіти, нові вимоги до формування ключових та предметних компетентностей школярів, проблеми виховання, швидкий розвиток прогресивних технологій навчання, нові досягнення вітчизняних і зарубіжних педагогів вимагають від учителів високої професійної майстерності, розвинених творчих здібностей, бажання до безперервної освіти. Актуальною у зв’язку з цим стала Всеукраїнська наукова практична конференція «Модернізація структури та змісту початкової освіти на засадах компетентнісного та комунікативного підходів», проведена 24-25 вересня 2015 року в м. Глухові за підтримки Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка.