Методичний брифінг «Співробітництво в інклюзивному класі»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 18.10.2017 відбувся обласний методичний брифінг «Співробітництво в інклюзивному класі» для учителів, асистентів учителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивною формою навчання; методистів районних (міських) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, міських рад, відповідальні за впровадження інклюзивної освіти.
Участь у заході взяли 60 педагогів Сумської області.
З вітальним словом до учасників виступив Нікітін Ю.О., ректор Сумського ОІППО, доктор історичних наук, професор кафедри соціально-гуманітарної освіти.
Під час роботи семінару були розкриті питання:
– професійне співробітництво фахівців як умова реалізації диференційованого та індивідуального підходів у інклюзивному класі (Калюжна Н.О., методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО);
– психолого-педагогічні засади професійного співробітництва в інклюзивній школі (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);
– співробітництво фахівців загальної та спеціальної освіти
(Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Сумського ОІППО, к. пед. н.);
-
роль і місце спеціаліста психологічної служби у забезпеченні мультидисциплінарного підходу до організації інклюзивного навчання (Гавриленко С.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО);
-
організація професійного співробітництва в загальноосвітньому навчальному закладі (Янчук О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Суми);
-
співробітництво вчителя та корекційного педагога в інклюзивному класі (Штанько І.О., завідувач Сумською районною психолого-медико-педагогічною консультацією; учитель початкових класів спеціального класу Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Суми);
– роль асистента вчителя у системі професійного співробітництва (Карєва М.В., асистент учителя інклюзивного та інтегрованого навчання Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради).
Учасники семінару-тренінгу мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.
По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.