МОДУЛЬ 2 (9 ГРУДНЯ 2020 РОКУ)
Мета програми онлайн-курсу (модуля 2):
- вивчити переваги електронних освітніх платформ для впровадження дистанційної освіти у закладі освіти;
- розглянути можливості реалізації засад Нової української школи в умовах дистанційного навчання школярів початкових класів;
- проаналізувати особливості дистанційного навчання учнів при викладанні біології, основ здоров’я та фізики, можливості використанні STEM-технологій у дистанційному навчанні;
- розглянути складові та умови формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до дистанційного навчання учнів (студентів);
- продовжити обмін досвідом щодо організації в закладі освіти дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень, пов'язаних із пандемією COVID-19.
Обсяг програми: 4 години
Початок роботи: 14.00
Програма модулю 2.
Зміст програми |
Спікери |
Посилання на презентації виступів |
Освітні запити та ключові проблеми слухачів онлайн-курсу «Виклики дистанційної освіти»: аналіз опитування |
Панченко Світлана Миколаївна, к. психол.н., доцент, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи |
|
Електронна освітня платформа закладу освіти Питання-відповіді. Онлайн-дискусія |
Петрова Лариса Григорівна, к.т.н., доцент, зав. кафедри освітніх та інформаційних технологій |
|
Психологічна готовність педагогів до здійснення дистанційного навчання Питання-відповіді. Онлайн-дискусія |
Гільова Лариса Леонідівна, старший викладач кафедри психології |
|
Нова українська школа в умовах дистанційного навчання Питання-відповіді. Онлайн-дискусія |
Івашина Людмила Петрівна, к.держ.упр. ст.викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
|
З досвіду роботи Сумської спеціалізованої школи І ступеня № 30 «Унікум» Сумської міської ради Питання-відповіді. Онлайн-дискусія |
Підопригора Наталія Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської спеціалізованої школи І ступеня № 30 «Унікум» Сумської міської ради |
|
Перерва на каву |
|
|
Особливості дистанційного навчання при викладанні біології та основ здоров’я |
Успенська Валентина Миколаївна, к.п.н., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти |
|
Особливості дистанційного навчання при викладанні фізики |
Кода Світлана Василівна, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти |
|
Використанні STEM-технологій у дистанційному навчанні |
Грицай Сергій Михайлович, к.п.н., доцент, проректор з наукової роботи |
Відео-запис модулю 2 онлайн-курсу «Виклики дистанційної освіти» можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/340dpAa
Посилання на онлайн-анкету щодо розгортання Office 365