ОНЛАЙН-НАРАДА ДЛЯ ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ
Внесення та реалізація змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр створить умови для підвищення якості роботи ІРЦ, поліпшить надання послуг особам з особливими освітніми потребами, їх родинам та педагогам, які працюють з дітьми цієї категорії, – на цьому наголосила під час онлайн-наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів 28 січня 2025 року завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО.
У ході наради обговорено стан організації інклюзивного навчання в області у ІІ півріччі 2024/2025 навчального року, акцентовано увагу на забезпеченні системного супроводу осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти та інклюзивно-ресурсних центрах області. Розглянуто та проаналізовано нову форму звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України від 19.11.2024 № 1626, Інструкцію щодо її заповнення.
Методистами центру окреслено завдання інклюзивно-ресурсних центрів щодо виконання заходів з основних напрямків створення бербар’єрного простору в закладах освіти, зокрема, реалізації дорожньої карти організації бербар’єрного простору в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, забезпечення якісних послуг для осіб з інвалідністю, маломобільних груп населення, осіб з особливими освітніми потребами.
Учасники наради долучилися до загального обговорення порушених питань, визначили основні завдання та напрями діяльності інклюзивно-ресурсних центрів у 2025 році.