ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ПОВИННІ ПОЧУВАТИСЬ МАКСИМАЛЬНО КОМФОРТНО В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ТА ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ
Про особливості організації системного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти та інклюзивно-ресурсних центрах говорили на методичній онлайн-нараді для директорів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів 20 жовтня 2021 року під головуванням начальника відділу інклюзивної, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Віталія БІЛАША.
У ході наради завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО ознайомила присутніх з новим Порядком організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, акцентувала увагу на діяльності інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до оновлених завдань, зокрема на проведенні якісної комплексної оцінки розвитку дитини, організації системного супроводу учасників освітнього процесу.
Про зміни у підходах до розробки індивідуальної програми розвитку та важливості участі фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у її складанні для дітей з особливими освітніми потребами, яким організовано інклюзивне навчання, інформувала методист обласного центру підтримки інклюзивної освіти Алевтина БЕСПАЛЬЧИК.
Методист обласного центру підтримки інклюзивної освіти Вікторія ЯРОВА розкрила питання організації діяльності інклюзивно-ресурсних центрів у період посиленого карантину.
У нараді прийняли участь Ольга ЗАЛОГА, радник з питань інноваційних технологій голови Сумської обласної державної адміністрації, та Олександр ЗАМАЙ, представник компанії «Vema Kids». Вони ознайомили учасників зі зразками інноваційного інтерактивного обладнання для сенсорних кімнат, кабінетів ЛФК, навчальних класів, ресурсних кімнат, з модульними меблями для закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів, виготовленими відповідно до сучасних вимог універсального дизайну, які легко адаптувати до потреб кожної дитини.
Окрему увагу було приділено обговоренню та вирішенню проблемних питань, що виникають під час діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.