СПІВПРАЦЯ ЯК НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ ШЛЯХ ДО УСПІХУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Про взаємодію інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти з питань організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами говорили під час засідання у форматі «круглого столу» для директорів інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалістів органів управління освітою, які відповідають за організацію інклюзивного навчання 26 лютого 2020 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
Під час заходу обговорювалися актуальні питання щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку.
Завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО наголосила на налагодженні співпраці інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти з питань організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами з метою надання підтримки всім учасникам освітнього процесу.
Спеціалістами відділів освіти Роменської та Тростянецької міських рад розкрито питання про сприятливі фактори та перешкоди в організації навчання дітей з особливими освітніми потребами за місцем проживання.
Директори інклюзивно-ресурсних центрів Конотопської міської та Краснопільської селищної ради поділилися досвідом взаємодії інклюзивно-ресурсних центрів та органів управління освітою при створенні інклюзивного освітнього середовища.
Окрему увагу було приділено питанню підготовки педагогічних працівників для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, про яке інформувала завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка Тетяна ДЕГТЯРЕНКО.
Підбиваючи підсумки засідання, начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Юрій ХАРЛАМОВ акцентував увагу на постійній співпраці інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти щодо надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами.