ОТРИМАННЯ ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯКІСНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ Є ОДНІЄЮ З ОСНОВНИХ І НЕВІД’ЄМНИХ УМОВ ЇХ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
На цьому наголосила директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія ГРОБОВА під час наради для директорів інклюзивно-ресурсних центрів, заступників директорів з навчальної (навчально-виховної) роботи, практичних психологів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, яка відбулася на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації 18 лютого 2020 року.
Учасники наради обговорили питання організації інклюзивного освітнього середовища в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та визначили шляхи реалізації прав осіб з особливими освітніми потребами на здобуття професійної освіти.
Завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО ознайомила присутніх з категорією дітей з особливими освітніми потребами, яким може бути організовано інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, звернула увагу на нормативно-правові документи щодо реалізації інклюзивної освіти.
Завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Ірина МАРУХИНА наголосила на організації психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання.
Окрему увагу в рамках проведення наради приділено питанню роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, яке розкрила методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Алевтина БЕСПАЛЬЧИК.
Підводячи підсумки наради, начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Юрій ХАРЛАМОВ акцентував увагу на постійній співпраці інклюзивно-ресурсних центрів та закладів професійної (професійно-технічної) освіти щодо надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами.