ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: НА СУМЩИНІ ВІДБУЛИСЬ МЕТОДИЧНІ НАРАДИ
У вересні-жовтні 2019 року для заступників директорів з навчальної (навчально-виховної) роботи та практичних психологів закладів загальної середньої освіти, де організовано інклюзивне навчання, спеціалістами обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти та навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено методичні наради з питань надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Учасниками зазначених зустрічей також стали директори інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалісти органів управління освітою, які відповідають за організацію інклюзивного освітнього середовища, соціальні педагоги та асистенти вчителя закладів загальної середньої освіти. Усього у нарадах прийняли участь 330 педагогічних працівників, спеціалістів освіти Сумщини.
Для залучення більшої аудиторії слухачів було визначено п’ять центрів проведення методичних нарад – міста Суми, Глухів, Конотоп, Ромни та Охтирка. У ході нарад акцентовано увагу на алгоритмі організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти. Докладно висвітлено та презентовано питання нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання, створення інклюзивного середовища в закладах освіти, роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини, діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі, організації психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання.