НАВЧАННЯ ПСИХОЛОГІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
З 14 по 17 травня 2019 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося навчання практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів використанню сучасних психодіагностичних методик.
Навчання передбачає кілька етапів та проходить з метою підвищення ефективності діяльності інклюзивно-ресурсних центрів і впровадження єдиних підходів до комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Під час першого етапу фахівці ІРЦ опановували теорію та вчилися практично працювати з 5-ма методиками:
- розладів аутистичного спектра «CASD»
- діагностики розладу дефіциту уваги та гіперактивності «Conners-3»
- для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей «Leiter-3»
- для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей «WISC-IV – шкала інтелекту Векслера для дітей»
- індивідуалізованого психоосвітнього оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра «РЕР-3».
Фінальний етап навчання заплановано на кінець червня 2019 року до якого кожен учасник повинен на робочому місці випробувати методики на практиці.
За умови успішного проходження всіх етапів спеціалісти отримають сертифікати користувачів, що надасть їм право використовувати сучасний інструментарій при роботі з дітьми в інклюзивно-ресурсних центрах.