НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ
Під такою назвою 19 жовтня 2018 року на базі комунального закладу Сумської обласної ради Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар для учителів та асистента вчителів, які працюють в інклюзивних класах.
Юлія ДІДОРЕНКО, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, ознайомила присутніх із метою та планом роботи семінару та виступила з доповіддю «Роль інклюзивно-ресурсних центрів в організації освітнього процесу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату».
Теоретичні питання висвітлили: Любов ПРЯДКО, доцент кафедри професійної освіти та менеджменту, завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук з питання «Урахування специфіки розвитку дітей з дитячим церебральним паралічем в освітньому процесі»; Людмила ДРОЖЕНКО, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти з питання «Створення відповідного освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» та Алевтина БЕСПАЛЬЧИК, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти з питання «Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти. Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами» Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Під час практичної частини присутні ознайомилися з досвідом роботи педагогів Сумського навчально-виховного комплексу № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад».
За підсумками роботи обласного семінару надано методичні рекомендації.