Обласний семінар по роботі з обдарованими учнями

вкл. .

головну resultОдна з головних проблем обдарованої дитини в шкільному віці є адаптація і соціалізація в колективі однолітків та сприйняття навчальних програм, яка вимагає від учителів особистого росту, постійного пошуку ефективних методів, прийомів і форм роботи у соціалізації обдарованої учнівської молоді; тісної співпраці з психологами, адміністрацією та з батьками обдарованих учнів, чому приділялася увага педагогів області 11 жовтня 2019 року під час обласного семінару «Інноваційна діяльність закладу освіти як один із чинників соціалізації обдарованих дітей», який проходив на базі закладів освіти м. Тростянець.

На заході були присутні представники Білопільського, Великописарівського, Глухівського, Конотопського, Краснопільського, Липоводолинського, Лебединського, Сумського, Охтирського, Тростянецького районів, Буринської, Боромлянської, Верхньостроватської, Вільшанської, Дубов’язівської, Краснопільської, Нижньосироватської, Хотінської, Чупахівської об’єднаних територіальних громад, м. Конотоп, м. Ромни, м. Охтирка у кількості 23 особи.

Під час семінару розглянуті питання:

– «Інноваційна діяльність закладу освіти як один із чинників соціалізації обдарованих дітей» – Каленик О.В., методист по роботі з обдарованою учнівською молоддю Сумського ОІППО;

– «Робота з обдарованою учнівською молоддю у закладах загальної середньої освіти та позашкільної освіти Тростянецької міської ради» –
Новак Н.Л., начальник відділу освіти Тростянецької міської ради.

– «Покоління Х, Y, Z, «Альфа». Як нам порозумітися? (психологічний аспект)» – Шабельник Н.В., методист методичного кабінету відділу освіти Тростянецької міської ради.

– «Майбутнє плекаємо сьогодні. Створення освітнього середовища для обдарованих дітей» – Бондаренко І.В., директор закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 Тростянецької міської ради.

– «Використання освітнього програмного забезпечення mozaBook як засіб соціалізації та розвитку творчої активності обдарованих дітей» – Кравченко Н.А., Міщенко О.В., Яценко Г.В., учителі закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів № 5 Тростянецької міської ради.

– «Упровадження дослідницької діяльності як один із чинників соціалізації обдарованих учнів на уроках біології» – Солоха К.А., учитель біології закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Тростянецької міської ради.

– «Практична спрямованість навчальної діяльності» – Лазоренко О.А., учитель трудового навчання Міщенко І.А., учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Тростянецької міської ради.

Питання соціалізації обдарованої учнівської молоді потребує ретельного доопрацювання і вивчення педагогами області.

Методичні рекомендації – учасникам заходу.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new