Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Обласний семінар «Індивідуалізація навчання в інклюзивному навчальному закладі»

вкл. .

на головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 03.05.2018 відбувся обласний семінар «Індивідуалізація навчання в інклюзивному навчальному закладі» для учителів та асистентів учителів, які працюють за інклюзивною формою навчання в закладах загальної середньої освіти.

Участь у заході взяли 28 педагогів Сумської області.

Під час роботи семінару були розкриті питання:

індивідуалізація навчання як основний чинник реалізації інклюзивної освіти (Федоренко Н.О., методист з інклюзивної освіти відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО);

особливості психічного розвитку учнів різного віку (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);

здійснення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі (Прядко Л.О., завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО,
к.пед.н., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту);

  • урахування особливостей стилів сприйняття в освітньому процесі (Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО);

  • особливості індивідуалізації навчання у закладі загальної середньої освіти для дітей різних нозологій (Троіцька М.Є., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);

  • забезпечення індивідуалізації навчання на уроках хімії в інклюзивному класі (Глова О.А., учитель хімії 7-А класу КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради);

  • здійснення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами асистентом учителя (Сидорова Л.Г., асистент учителя інклюзивного та інтегрованого навчання КУ Сумський навчально-виховний комплекс № 16 імені Олексія Братушки «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Сумської міської ради Сумської області).

Матеріали до виступів учасників семінару – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» → Інклюзивна освіта → навчально-методичне забезпечення → Семінар «Індивідуалізація навчання».

По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new