ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Створення безпечного освітнього середовища в умовах опорного навчального закладу

вкл. .


на головну res
19 квітня 2017 року,
в рамках виконання Плану заходів щодо забезпечення успішного функціонування опорних шкіл, на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено семінар з теми «Створення безпечного освітнього середовища в умовах опорного навчального закладу».

Учасниками семінару стали заступники директорів із виховної роботи, практичні психологи опорних шкіл області (усього 43 особи).

Відкрив семінар ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Нікітін Ю.О. зазначивши актуальність теми.

Учасники семінару, під керівництвом спеціалістів навчально-методичного центру психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Марухиної І.В., Растрости Г.Б., Гавриленко С.О., завідувача науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних шкіл СОІППО Вознюк А.В. сфокусувалися на вирішенні 3 основних питань: що таке освітнє середовище і, зокрема, психологічно безпечне освітнє середовище; психологічне насильство як фактор загрози психологічно безпечного освітнього середовища; проектування психологічно безпечного освітнього середовища в умовах опорного навчального закладу.

Зацікавлення в учасників семінару викликали інтерактивні форми роботи, під час яких було створено колаж психологічно безпечного опорного закладу, пам’ятки: «Що можуть зробити педагоги, щоб стати ближчими до учнів?», «Як допомогти дітям стати ближчими одне до одного?», аналізували ситуації щодо виявлення причин виникнення психологічного насильства та його наслідків.

По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації щодо сприяння успішній адаптації учнів до навчання в опорній школі.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545