ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА

вкл. .

головна resВ останній лютневий день на базі Сумського ОІППО відбулась важлива подія: Всеукраїнська науково-методична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика». Захід, ініційований кафедрою дошкільної та шкільної освіти, та ідейно організований завідувачем кафедри Сєрих Л.В., за підтримки адміністрації та колективу має перспективу стати щорічним.

Відкриваючи конференцію ректор СОІППО Нікітін Ю.О., доктор історичних наук, привітав Черняк І.Г., учителя зарубіжної літератури ССШ №17 м. Суми, яка в день проведення заходу зустріла 50-ту річницю народження. У привітальному слові Юрій Олександрович наголосив на важливості компетентнісної моделі освіти дорослих та побажав плідної та результативної роботи учасникам.

Проректор з наукової роботи Грицай С. М. у своєму виступі презентував наукову тему Сумського ОІППО, нещодавно затверджену засіданням комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді у загальноосвітніх навчальних закладах науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України. Сергій Михайлович вказав на компетентнісну парадигму, яка поступово стає основою освіти дорослих, і яка покладена в зміст наукової теми закладу: «Теоретико-методичні засади розвитку особистійно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти». Таким чином, конференція, що поєднала науковців з практиками стане гарним підґрунтям подальшої компетентнісно спрямованої роботи інституту.

Модератором пленарного засідання виступила Сєрих Л.В. Лариса Володимирівна зачитала привітання до учасників конференції від Беха І.Д., доктора психологічних наук, академіка, директора Інституту проблем виховання НАПН України. Варто відмітити, що пленарне засідання поєднало в собі різні форми роботи: від виступів з презентаціями до відео виступів наших партнерів з Харкова, Житомира, Глухова, Києва, Одеси.

Перерва на каву-брейк була поєднана з екскурсією для учасників до Art-galery педагогів Сумщини, яка відкрилась в інституті минулого тижня. Два виставкові зали, наповнені експонатами, власноруч виготовленими вчителями-майстрами нашого краю, містить шедеври художнього та декоративно-ужиткового мистецтва. Учасники у жвавій дискусії погодились, що таке представлення робіт різних технік є досить гарним демонстративним матеріалом не лише як естетична складова, а й як матеріал, який можна широко використовувати в курсовій роботі системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Робота в секціях продовжилась за 7 напрямами: особистісно-професійна компетентність педагога дошкільної освіти; особистісно-професійна компетентність педагога початкової освіти; професійна компетентність учителя освітніх галузей «Природознавство» й «Фізична культура та здоров'я» (біологія, хімія, основи здоров’я, географія, фізична культура); особистісно-професійна компетентність педагога мистецької та технологічної галузей державного стандарту (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, технічна та обслуговуюча праця); особистісно-професійна компетентність педагога фізико-математичних дисциплін (фізика, математика, астрономія, інформатика); професійна соціально-гуманітарна компетентність педагога; особистісно-професійна компетентність педагога позашкільної освіти. Різнопланові доповіді з активними обговореннями та визначенням проблем закінчились прийняттям резолюції конференції (текст резолюції).

Окремо варто відмітити майстер-класи, що стали окрасою та емоційним акцентом конференції. Під керівництвом майстринь Сірик О.І. (виготовлення вітальної листівки в різних техніках), Щербань Л.Г. (створення листівки в техніці «скраббукінг»), Юхта Л.М. (виготовлення творів у техніці «маркетрі»), Євтифієва О.І. (створення сувенірів з фетру) учасники із задоволенням створювали маленьку творчі проекти, що стали гарною згадкою про захід.

Підбивши підсумки роботи організатори і учасники погодились з думкою про те, що конференція такої тематики і формату має бути продовжена і виходити на нові професійні рівні.

Більше фото за посиланням:

https://drive.google.com/open?id=0B8QvbUlHS2G3aTk0OHF3bHFBVk0

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545