ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 30 квітня 2024 року для вчителів іноземних мов було реалізовано методичний порадник «Формування іншомовної компетентності учнів у процесі навчання письма».
У ході роботи методичного порадника Шалімова Т.І., методист з іноземних мов навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, акцентувала увагу на теоретичних засадах письма як мовленнєвої діяльності; проаналізувала підходи до навчання іншомовного писемного мовлення учнів закладів загальної середньої освіти; ознайомила з системою вправ для формування комунікативної компетентності у процесі навчання письма здобувачів освіти; наголосила на формуванні вмінь писемного мовлення школярів за допомогою інформаційних технологій.
За результатами роботи методичного порадника вчителям іноземної мови надано методичні рекомендації щодо формування іншомовної компетентності учнів у процесі навчання письма.