ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРНАТУРА – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
У Дорожній карті реформи базової та профільної школи, що була розроблена Громадською організацією «Ре:Освіта», за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у 2021 році, зазначено, що одним із пріоритетів реформи «Нова українська школа», є зміни в системі професійної підготовки, особистого та професійного зростання вчителя.
Одним із напрямів цієї діяльності є організація у закладі освіти, за необхідності, педагогічної інтернатури – форми післядипломної педагогічної освіти, яка охоплює систематичну роботу педагогічного працівника над формуванням та вдосконаленням власної педагогічної майстерності, під керівництвом педагога-наставника, упродовж першого року професійної діяльності.
Ознайомитися з нормативними документами та методичними напрацюваннями щодо організації діяльності педагогічної інтернатури в закладі освіти можна на офіційному сайті Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у рубриці «Вчимося в умовах воєнного стану» (підрубрика «Поради методистів навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку»)