Обласний онлайн-семінар з географії
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 27.10.2021 на базі інституту відбувся в онлайн режимі обласний семінар «Використання запитань інтегрованого змісту як умова формування світоглядних орієнтацій учнів на уроках географії та економіки».
Ознайомив з планом роботи обласного онлайн-семінару методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО Попов В.Д., який акцентував увагу присутніх на актуальності використання в освітньому процесі запитань інтегрованого змісту як умови формування світоглядних орієнтацій в учнів на уроках географії та економіки; висвітлив питання методики складання і використання запитань інтегрованого змісту; запропонував для розгляду приклади запитань, що сприяють формуванню в учнів світоглядних орієнтацій під час вивчення географії та економіки.
Карпюк Г.І., методист з географії Українського Центру оцінювання якості освіти, яка долучилася до роботи обласного онлайн-семінару, детально розкрила питання «Підготовка учнів до ЗНО: особливості використання тестових запитань інтегрованого змісту».
У рамках заходу з доповідями (з досвіду роботи) виступили:
Олех А.П., учитель економіки Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Конотопської міської ради, – «Запитання інтегрованого змісту як засіб формування світоглядних орієнтацій учнів на уроках економічних дисциплін»;
Ткаченко Н.М., учитель географії Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської ради, – «Використання технології кейс-стаді в освітньому просторі з урахуванням інтегрованих освітніх процесів»; ознайомила вчителів географії та економіки з практичним впровадженням в роботу з учнями технології кейс-стаді, досвідом використанням на уроках запитань інтегрованого змісту;
Федоренко Л.М., учитель географії Білопільського ліцею № 2 імені С.М. Гордієнка Білопільської міської ради, – «Формування світоглядних орієнтацій учнів на уроках географії за допомогою запитань інтегрованого змісту»; висвітлила питання формування світоглядних орієнтацій в учнів за допомогою запитань інтегрованого змісту та розглянула приклади таких запитань.
За результатами проведення обласного онлайн-заходу вчителям географії та економіки надано методичні рекомендації.