Обласний семінар «Інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи»

golovnaВідповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2021 рік, 26 жовтня на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з теми «Інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи».

Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, відкрила обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи та виступила з доповіддю «Педагогічний маркетинг у професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи».

Під час обласного семінару учасники розглянули питання:

  • «Аналітичні маркетингові інструменти (STEP-аналіз, GAP-аналіз, SWOT-аналіз). Застосування SWOT-аналізу заступником директора з навчально-виховної роботи для стратегічного управління та планування роботи закладу освіти (з досвіду роботи)» (Меренок Т.А., заступник директора з навчально-виховної роботи Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів № 2 Конотопської міської ради);
  • «Бенчмаркінг як інструмент педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи. Вивчення конкурентного середовища та впровадження модифікованого досвіду для безперервного розвитку закладу освіти (з досвіду роботи)» (Смолова Ж.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський фаховий медичний коледж імені професора М.І. Ситенка»);
  • «Маркетингова орієнтація використання сторітелінгу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи (з досвіду роботи)» (Таран С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 3 Лебединської   міської ради);
  • «Реалізація нетворкінгу як процесу налагодження співпраці в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи (з досвіду роботи)» (Корж Т.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради);
  • «Трайвертайзінг – інструмент педагогічного маркетингу для розвитку конкурентоспроможності та формування бренду закладу освіти» (Калініченко О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Пристайлівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - Лебединської міської ради).

Учасники обласного семінару підвищили управлінський та практичний рівні з питань упровадження в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи інструментів педагогічного маркетингу у закладах загальної середньої освіти.

За підсумками обласного семінару учасникам заходу надано методичні рекомендаціїї.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO