Обласний семінар «Інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи»
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО на 2021 рік, 26 жовтня на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти з теми «Інструменти педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи».
Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, відкрила обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи та виступила з доповіддю «Педагогічний маркетинг у професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи».
Під час обласного семінару учасники розглянули питання:
- «Аналітичні маркетингові інструменти (STEP-аналіз, GAP-аналіз, SWOT-аналіз). Застосування SWOT-аналізу заступником директора з навчально-виховної роботи для стратегічного управління та планування роботи закладу освіти (з досвіду роботи)» (Меренок Т.А., заступник директора з навчально-виховної роботи Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів № 2 Конотопської міської ради);
- «Бенчмаркінг як інструмент педагогічного маркетингу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи. Вивчення конкурентного середовища та впровадження модифікованого досвіду для безперервного розвитку закладу освіти (з досвіду роботи)» (Смолова Ж.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський фаховий медичний коледж імені професора М.І. Ситенка»);
- «Маркетингова орієнтація використання сторітелінгу в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи (з досвіду роботи)» (Таран С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 3 Лебединської міської ради);
- «Реалізація нетворкінгу як процесу налагодження співпраці в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи (з досвіду роботи)» (Корж Т.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради);
- «Трайвертайзінг – інструмент педагогічного маркетингу для розвитку конкурентоспроможності та формування бренду закладу освіти» (Калініченко О.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Пристайлівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - Лебединської міської ради).
Учасники обласного семінару підвищили управлінський та практичний рівні з питань упровадження в професійній діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи інструментів педагогічного маркетингу у закладах загальної середньої освіти.
За підсумками обласного семінару учасникам заходу надано методичні рекомендаціїї.