Обласний семінар-практикум «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів освіти до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з української мови та літератури й мовно-літературних конкурсах»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 08 жовтня відбувся обласний семінар-практикум в онлайн режимі «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів освіти до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з української мови та літератури й мовно-літературних конкурсах» для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти.
Під час проведення заходу Кононенко О.В., методист з української мови та літератури навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, розповіла про організаційно-методичні аспекти проведення І-ІV етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури у 2021-2022 навчальному році; детально зупинилася на специфіці проведення олімпіади в очному та дистанційному форматі; зосередила увагу на практичному застосуванні можливостей інтерактивного додатку LearningApps.org та онлайн-сервісу Google Forms під час підготовки учнів до олімпіад; ознайомила з організаційно-методичними аспектами підготовки учнів до мовно-літературних конкурсів та наголосила на важливості формування особистості, патріота та інноватора шляхом участі учнів у Всеукраїнській грі «Соняшник»; висвітлила питання використання навчальних технологій та інтерактивних вправ із метою зацікавлення учнів до вивчення української мови та літератури й участі в мовно-літературних конкурсах.
З досвідом роботи щодо системи підготовки учнів до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з української мови та літератури поділилася Коленченко О.О., учитель української мови та літератури Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 м. Суми.
Учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 м. Суми Баєва А.В., поділилася досвідом роботи щодо особливостей підготовки учнів до мовно-літературних конкурсів в умовах дистанційного навчання та практичного використання віртуальної дошки Lino it, Jamboard.
За підсумками семінару надано методичні рекомендації.