АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ З РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ В УМОВАХ ОСУЧАСНЕННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 18 травня, на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний онлайн-семінар «Актуальні аспекти взаємодії з родинами вихованців в умовах осучаснення дошкільної освіти».

Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

У ході  проведення  заходу з тематичними  питання виступили:   Міщенко Л.Б., методист з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО  («Актуальні аспекти взаємодії з родинами вихованців в умовах осучаснення дошкільної освіти); Лобода В.В., викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО («Використання  онлайн-інструментів   в організації роботи з батьками вихованців»);  Демиденко О.А., практичний психолог Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 2 «Ясочка» Сумської міської ради («Психолого-педагогічна підтримка – основна мета взаємодії педагогів з батьками»).

Своїм досвідом, щодо актуальних питань взаємодії з родинами вихованців, поділилися педагоги області: Плахтій О.М., вихователь-методист Роменського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 4 «Малятко» Роменської міської ради  («Партнерська взаємодія з родинами заради успіху дитини»); Божко С.В. завідувач Глухівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Журавка» Глухівської міської ради («Педагогіка партнерства як основа формування інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти»); Лаврик Л.В., вихователь-методист Роменського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 9 «Фіалка» Роменської міської ради («Особливості роботи з батьками дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти»); Павлюченко Т.М., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 2 «Ясочка» Сумської міської ради («Родинно туристичні походи в умовах сучасного закладу освіти»);  Кисіль А.С., вихователь-методист Охтирського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Охтирської міської ради («Сучасні підходи до використання книги у роботі з батьками вихованців»); Гриценко Л.Я., вихователь-методист Глухівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Журавка» Глухівської міської ради («Популяризація сталого стилю життя як одна з форм взаємодії закладу дошкільної освіти та родини»); Борман Л.І., вихователь-методист санаторного дошкільного навчального закладу №6 Шосткинської міської ради («Опікуємося дитиною разом з родиною»); Балагур О.М., директор Охтирського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Теремок» Охтирської міської ради («Економічне виховання дітей дошкільного віку починаємо разом з родиною»).

Досвід взаємодії з родинами вихованців продемонстровано у відеороликах: «Партнерська взаємодія з родинами заради успіху дитини»  (з досвіду роботи Роменського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 4 «Малятко» Роменської міської ради); «Опікуємося дитиною разом з родиною» (з досвіду роботи санаторного дошкільного навчального закладу №6 Шосткинської міської ради); «Родинно туристичні походи в умовах сучасного закладу освіти»  (з досвіду роботи Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 2 «Ясочка» Сумської міської ради). 

Учасникам надано методичні рекомендації щодо сучасних аспектів взаємодії з родинами вихованців в умовах осучаснення дошкільної освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO