Упровадження технологій художньо-творчого розвитку в арт-освіті дітей дошкільного віку
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 28 жовтня, на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний онлайн-семінар « «Арт-освіта дітей дошкільного віку: свобода, творчість, інтеграція».
Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.
У ході проведення заходу Міщенко Л.Б., методистом з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, розкрито питання «Мистецька освіта дітей дошкільного віку – сучасний погляд»; Лобода В. В, старший викладач кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО ознайомила учасників з питанням «Інформаційно-комунікаційні технології – засіб художньо- естетичного розвитку дошкільників».
Своїм досвідом щодо впровадження технологій художньо-творчого розвитку з дітьми дошкільного віку поділилися педагоги області: Топчій Світлана Миколаївна, вихователь Великобубнівського дошкільного навчального закладу «Центр розвитку дитини «Берізка» Великобубнівської сільської ради Роменського району («Використання арт-технології «Чарівна мандала» в художньо-творчому розвитку дошкільників»); Команова О. В., музичний керівник комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Червона шапочка» Білківської сільської ради Тростянецького району («Кольорова музика» в арт-освіті дітей дошкільного віку»); Іванченко О. О., вчитель-дефектолог Комунальної установи Сумського спеціального реабілітаційного навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа 1 ступеня – дошкільний навчальний заклад №34» Сумської міської ради («Імаготерапія – засіб корекційно-реабілітаційної роботи та розвитку творчого потенціалу дітей»).
У ході роботи заходу проведені педагогічні онлайн-майстерні: «Чарівні мандали із ниток» – Гриценко Л. С., вихователь Великобубнівського дошкільного навчального закладу «Центр розвитку дитини «Берізка» Великобубнівської сільської ради Роменського району; «Осінній калейдоскоп» – педагогічна онлайн-майстерня з елементами вільного образотворення» – Янкілевич О. М., вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 40 «Дельфін».
Досвід упровадження арт-технологій продемонстровано у відеороликах: «Формування художньо-продуктивної компетентності у дітей дошкільноговіку» – з досвіду роботи Великобубнівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) «Ялинка» Великобубнівської сільської ради Роменського району; «Музично-кольровий вернісаж» – з досвіду роботи Команової О. В., музичного керівника комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Червона шапочка» Білківської сільської ради Тростянецького району.
Учасникам надано методичні рекомендації щодо впровадження технологій художньо-творчого розвитку в арт-освіті дітей дошкільного віку.