Обласний онлайн-семінар «Інтеграція змісту соціогуманітарних і природничих навчальних предметів у Новій українській школі»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 12 жовтня на базі Сумського ОІППО проведено обласний онлайн-семінар для вчителів історії та географії на тему «Інтеграція змісту соціогуманітарних і природничих навчальних предметів у Новій українській школі».
У ході роботи Третьякова О.В., методист з історії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, розкрила зміст понять «інтеграція», «інтегроване навчання», акцентувала увагу на інтеграції змісту навчальних предметів під час вивчення суспільних і природничих дисциплін у школі.
Попов В.Д., методист з географії та економіки навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, зосередив увагу учасників онлайн-семінару на інтеграції змісту соціогуманітарних і природничих навчальних предметів у Новій українській школі.
Досвідом роботи щодо інтеграції змісту предметів суспільних і природничих дисциплін з учителями області поділилися: Гармаш Л.О., учитель історії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради («Інтегрований курс «Громадянська освіта» та його значення в дослідженні учнями важливих суспільних понять»); Давиденко О.А., учитель історії Есманьської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Глухівської районної ради («Інтеграція суспільних і природничих дисциплін як засіб розвитку творчих здібностей учнів»); Мацак О.М., учитель історії Сопицького навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» Глухівської районної ради («Міжпредметна інтеграція: теоретичні аспекти та практична реалізація на уроках суспільних дисциплін»); Олех А.П., учитель економіки Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Конотопської міської ради («Дослідницька діяльність як засіб інтеграції природничих і суспільних дисциплін»).
По завершенню онлайн-семінару були надані методичні рекомендації.