Забезпечення процесу наступності закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти

головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2020 рік, 22 вересня, на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний вебінар «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти».

Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, які опікуються дошкільною та початковою освітою; директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи, учителі початкових класів закладів загальної середньої освіти; завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти, практичні психологи закладів освіти.

У ході проведення заходу Міщенко Л.Б., методистом з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, спільно з педагогами, розглянуто питання «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти – початкової школи в умовах реформування освіти».

Своїм досвідом забезпечення процесу наступності поділилися педагоги області: Капліна С.В, директор Павленківського навчально-виховного комплексу: загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради («Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в рамках розбудови Нової української школи»);

Павленко О.М., вихователь Павленківського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради («Нові виклики наступності дошкільної і початкової освіти: оцінюємо, розмірковуємо, упроваджуємо»); Тищенко Т.В, вчитель початкових класів Павленківського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради («Шляхи забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою»); Павлюченко Т. М., вихователь-методист Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 2 «Ясочка» ( «Сформованість навичок здорового способу життя – основна передумова успішного навчання дитини у школі»); Стецієнко Т. А., практичний психолог Сумського дошкільного навчального закладу № 1 «Ромашка» Сумської міської ради («Наступність у діяльності закладу дошкільної та загальної середньої освіти – будуємо «психологічний міст»).

Учасникам надано методичні рекомендації щодо активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти в районі. 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO